6 dec. 2010

Salata de cruditati 2

Desi am mai scris aici o reteta de astfel de salata, de data asta am sa scriu una mai simpla si mai usoara. Astazi m-am hotarat sa tin binecunoscuta dieta disociata (nu am probleme cu greutatea - am 55kg la 1.68m - dar vreau sa ma mentin in perioada asta). Dupa cum deja stiti (unii) dieta consta in a manca diferit in fiecare zi. Eu o sa o tin asa cum m-a invatat o colega de serviciu care a slabit vreo 5-6 kg intr-o luna si anume: o zi mananc numai legume si fructe, o zi numai carne (fiarta sau gratar) si o zi numai lactate. Apoi o iau de la capat si tot asa. Azi am mancat un morcov...o banana...un mar...si mi-era lene sa imi pregatesc ceva mai "consistent", dar nu am avut incotro asa ca mi-am facut salata de cruditati fara maioneza :P Am dat pe razatoare 3 morcovi si 1 telina (puteti pune si mar sau varza) si le-am amestecat. In loc de maioneza am pus o lingurita de ulei, sare si zeama de la o jumatate de lamaie. Trebuie sa marturisesc ca nu ma asteptam sa aiba un gust atat de bun. :) Pun si o poza, dar va anunt ca nu am mai aranjat-o pentru ca am mancat-o direct :P
Va recomand sa o incercati ori de cate ori aveti chef sa mancati ceva light, usor de preparat si ieftin.

Pofta buna!


0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More