29 iul. 2012

O veste bună

Am primit pe mail un newsletter vizavi de o știre extraordinară. O redau mai jos (sursa o voi trece la final ca să nu se simtă lezați luptătorii luminii și ai dreptății):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poliția animalelor urmează să fie înființată și în România!
Demersurile pentru înființarea structurii ce va funcționa la nivel național, județean și în București au fost demarate deja, anuntă Federația pentru Protecția Animalelor și Mediului (FPAM).
Decizia de a înființa Poliția Animalelor și Mediului și demararea demersurilor necesare sunt posibile în urma discuțiilor purtate cu conducerea USL și cu reprezentanți ai Guvernului, în baza protocolului de colaborare semnat la data de 21 decembrie 2011, anunță Agerpres.
De asemenea, odată cu celebrarea Animal Freedom Day - Ziua Internațională a Eliberarii Animalelor în data de 23 iulie, FPAM își propune să sensibilizeze publicul larg cu privire la bunăstarea animalelor, prin stoparea sacrificării acestora și a abuzului fața de ele.
"Anul acesta, pe 23, 24 și 25 iulie, oricine poate proteja animalele de pretutindeni, prin cel mai simplu mod: să nu consume niciun fel de produse animale. Manifestările legate de acest eveniment mondial demonstrează că animalele au același drept de a ocupa planeta ca orice om", se arată într-un comunicat emis de FPAM.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dacă mă întrebați pe mine, am doar o mică temere: să nu care cumva să fie doar una din micile gogonele aruncate de USL în vederea atragerii votanților de partea lor... Așa cum au aruncat și ideea de refacere a sistemelor de irigații și multe altele...
Mă gândesc că pe de-o parte este un lucru bun înfiintarea Poliției Animalelor, însă pe cealaltă parte stau și eu drep și gandesc strâmb și mă întreb: alții au acest serviciu de foooaaarte mulți ani. Chiar ar trebui sa ne mândrim cu această așa-zisă împlinire sau ar trebui să pecăm capul în pământ de rușine?
Nu este de capacitatea mea sa judec oamenii, însa ideea că animalele au același drept ca oamenii să trăiască pe acest pământ este o idee tâmpită.
După umila mea părere, au drepturi mai mari ca noi. Păi... ia gandiți-vă: în ce măsură distrug animalele mediul înconjurător și în ce măsură îl distrug oamenii? Eee?
Păi vedeți? Păi da. Păi cum...
Până una-alta, să așteptăm minunea promisă de USL... însă tare îmi e că după alegerile de azi... dacă iese USL... vom ingenunchea ca pe vremuri turcii în fața lui Ștefanu...

0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More