29 iul. 2012

RDPR

Adica Referendum Demiterea Presedintelui Romaniei...
Initial nu am vrut sa comentez nimic depre situatia jenanta in care se afla Romania. Am ajuns sa ne injosim atat de tare si sa facem atata circ... Ne-am facut de kko peste tot in Europa, daca nu chiar in lume. Multumim sincer USL...
Astept cu nerabdare finalul zilei si incheierea voturilor. Deja au inceput speculatiile conform carora se fac manevre si se masluiesc rezultatele. Oamenii au inceput sa tipe, sa isi dea seama.
Am sperat si inca mai sper ca cetatenii acestei tari sa mearga la vot si sa isi exercite dreptul dat prin Constitutie. Avem drepturi, nu suntem bovine! Nu mi se pare corect sa stam acasa. In al doilea rand, mi-ar placea mai mult ca Basescu sa ramana prin vot majoritar decat prin boicotare si neprezentare la urne... Le-ar da tare peste nas "Domnului" Ponta si "Domnului" Antonescu...
Din pacate oamenii nu mai sunt cum erau odata... nu mai voteaza cu gandul la viitorul lor si al copiilor lor, ci se lasa manipulati prin presa si declaratii siropoase...
Nu am crezut ca este posibil pana nu am vazut cu ochii mei, ca oamenii sa isi vanda identitatea si sa voteze cum li se cere pentru o suma modica de 30 lei... cu gandul ca suma asta "merge de-o bere si-un pachet de tigari"... cam atata valoreaza viitorul nostru, al tinerilor care ne zbatem in fiecare zi sa scoatem capul din mocirla in care se afunda tara asta... 30 lei...

Stiti... pana si bunica mea de la tara mi-a spus la telefon: "ma duc mama sa votez sa ramana Basescu. Unu la mana ca noi l-am ales si doi la mana ca prea se vede pe fata ce gogonele vinde Ponta asta..."

Asadar... Romania! TREZESTE-TE!!

0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More